8 lut 2013

Farsz do indyka pieczonego

Na Prośbę  -  Kobiet w Sieci  - moja propozycja na  farsz do indyka pieczonego:)

-Farsz grzybowy-  suszone prawdziwki ,ugotowane ,zmielone na pastę
                                 1 cebula,pieprz sol do smaku,1 bułka namoczona w mleku,
                                 zielona natka pietruszki posiekana można dodać 1 jajko by wszystko się razem 
                                 połączyło i żeby farsz się nie rozsypywał.
                                 Wywar z gotowania grzybów suszonych doskonale nadaje się   do zrobienia 
                                 sosu .wystarczy  pogotować z  listkiem laurowym ,ziarnkiem ziela angielskiego i 
                                 kawałkiem cebuli.Posolić popieprzyć do smaku i zaciągnąć śmietanka.
                                

-Farsz mięsny-    mieso mielone  ,papryka czerwona świeża cebulka,majeranek ,czosnek ,sol ,pieprz,
                             bułka namoczona w mleku , 1 jajko by związać wszystko.Można dołożyć   chili   
                             jeśli  ktoś lubi  pikantne potrawy.
                            
-Farsz na słodko- bułka namoczona w mleku lub  czerstwy chleb, rodzynki ,ćwiartki  jabłek pieczonych
                                  ,żurawina ,miód ,  cynamon ,anyż ,goździk  -ilość według  gustu.

 Oczywiście można   eksperymentować nawet jest to wskazane:)  to są tylko moje propozycje,zawsze można coś dołożyć  albo zastąpić czymś innym.

Mam nadzieje ze zaspokoiłam ten niedosyt - kobietom w sieci -
Pozdrawiam Aśka 

5 komentarzy:

  1. a czy ktoś inny niż kobiety w sieci może ukraść przepis???? ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. oczywiście:) jak najbardziej zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też ukradłam. Ale pewnie tego nigdy nie ugotuje. Ja i kuchnia nie za bardzo za sobą przepadamy. Za to bardzo dobrze dogaduję się z sofą i sprawdzam sie też doskonale jako smakosz wszystkich potraw.

    OdpowiedzUsuń