30 mar 2013

BARANEK WIELKANOCNY


Ciasto cytrynowe ucierane na formę 750ml





125g masła
125 cukier
1op  cukru waniliowego
1 cytryna
2 jajka
125g maki
cukier puder do posypania lub    na lukier

Masło utrzeć    z żółtkami i cukrem,dołożyć sok z cytryny gdy  zrobi się puszyste dosypać  make i ubite białka.

Formę wysmarowałam olejem i wysypałam bułką tarta (drobna)

Piekłam w 180 st  50 min

Cukier puder roztarłam z  woda i sokiem z cytryny i polukrowałam   baranka.
Baranek ma złote oczka,uszy z orzechów  włoskich:)
(uzylam płatków złota cukierniczego 22 karaty)

WESOŁEGO  ALLELUJA!

3 komentarze:

  1. Asieńko, wszystkiego najcudniejszego na te święta :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Asiu, Wesolych Swiat! Pysznego jedzonka w Swieta, a potem zaczniemy oczyszczania, odchudzania itp.:-)U mnie juz dwie lodowki zapchane jedzeniem...:-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję moja droga :) dwie lodówki to pobiłaś mnie:)Wesołych Świat!

      Usuń