3 mar 2013

JAJKA FASZEROWANE

Jak co rok  przed świętami Wielkanocnymi myślę   co   i jak przygotuje na stół Świąteczny.
Pomysł wpadł  mi szybko do głowy, jajka z kolorowym  farszem podane na szynce



Farsz zielony
Żółtko ugotowane na twardo z natka pietruszki-posolone zmiksowane


Farsz pomarańczowy
 Żółtko ugotowane na twardo z marchewka -posolone zmiksowane 

  
Farsz zółty  
 Żółtko ugotowane na twardo -z musztarda


do wszystkich dodałam ogórek świeżydomowym majonezem 
i posypałam szczypiorkiem

Smacznego!

11 komentarzy:

  1. Tu jest pięknie!!!Kolorowo, wiosennie i wesoło... I smacznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne wiosenne pomysły na jajka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, pachnie u Ciebie Świętami :) Ja już też zaczynam powoli rozmyślać, co by podać na wielkanocny stół...

    OdpowiedzUsuń
  4. O, widziałam, że Fakt kupił Twoje zdjęcie z tymi jajkami :) bo kupiłam ich książeczkę z przepisami na Wielkanoc. Nie zauważyli, że na zdjęciu są 3 różne farsze ;) Twoja wersja jest zdecydowanie ciekawsza

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuje za informacje, żałuję ze nie posiadam tego numeru,mam już kilka publikacji ,ale nie sposób zdobyć wszystkie,sprzedaje się dużo zdjęć na całym świecie dzięki fotografowi Dar1930
    http://de.fotolia.com/p/354147?order=creation

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta gazetka jest cały czas w kioskach, wygląda tak http://redanpale.blox.pl/resource/faktradziwielkankoc2013001.jpg
      i muszę przyznać, że m.in. to zdjęcie mnie przekonało do kupna

      Usuń
    2. niestety nie ma mnie w Polsce ,mieszkam w Niemczech powiem rodzince:) to kupią:)Pozdrawiam

      Usuń
  6. Super pomysł na świateczny stół, dziekuję za podpowiedź, pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń