2 mar 2013

PSTRAG PIECZONY i FENKUL w BIALYM WINIE

Kazdy chyba wie ze, ryby to samo zdrowie i co najmniej  2 razy w tygodniu powinno się je  jadać.  
Ja dziś  miałam ochotę na pieczona rybkę,uwielbiam takie  mięso jest soczyste i aromatyczne od ziół.



Zapraszam na pstrąga pieczonego w ziołach z marchewka ,cytryna  na liściach szpinaku

Pstrąga oczyściłam ,wymyłam w zimnej wodzie ,natarłam ziołami  (pieprzem kolorowym ,pietruszka,i starta skorka z limonki,posypałam gruba sola morska )
Do wnetrza  ryby włożyłam plastry cytryny i marchewki

Skropiłam rybę  oliwa ,
zawinęłam w folie aluminiowa i upiekłam,
(podałam na świeżych liściach szpinaku )

Gdy ryba się piekła ugotowałam ziemniaki i  sałatkę z kopru włoskiego  

2 szt Fenkułu-czyli kopru włoskiego pokroiłam w plastry  grubości ok 1 cm  podsmażyłam   tak by się zrumienił na maśle   dodałam pol szklanki białego wytrawnego wina
i ząbek czosnku ,doprawiłam sola i pieprzem
dusiłam pod przykryciem


Wylozylam na talerz skropilam sokiem z cytryny posypałam świeżą bazylia i zielonymi kocówkami z bulw   fenkułu 

Smacznego!

6 komentarzy:

  1. uwielbiam pieczonego pstrąga, twój wygląda zabójczo smacznie:d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ,tez uwielbiam a smakował niebiańsko:)Pozdrawiam Justynko

      Usuń
  2. w sam raz na moją dietę taki pyszny obiadek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowny obiad! ryby mogłabym jeść codziennie i na każdy posiłek :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny blog, wspaniałe dania :)
    Fenkuł duszony na maśle w białym winie - rewelacja !
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń