6 mar 2013

ROLADKI Z BAKLAZANA W SZYNCE PARMENSKIEJ

Dzis  na kolacje roladki z bakłażana grillowanego nadziewane   sałatą , papryka otulone pyszna i aromatyczna szynka parmeńska



użyłam
  • 1 bakłażan
  • 200g szynki parmeńskiej plastry
  • mix salat
  • 1 paprykę czerwona słodką
  • sos balsamiczny   gesty 

dresing

  • 100g jogurtu naturalnego 
  •  1 łyżka ketchupu
  • chili

Bakłażana pocięłam na plastry w wzdłuż
posolilam i odstawiłam na 15 min  ,wylałam zebrany sok,i wypłukałam w zimnej wodzie plastry bakłażana,w ten sposób pozbywamy się jego goryczy.

Ręcznikami papierowymi obsuszyłam   plastry
i grillowałam  na  patelni grillowej.

Na każdy   przestudzony   plaster    bakłażana włożyłam kilka liści salaty , kawałek  papryki i zawinęłam. 

Następnie calosc  zawinęłam w szynce parmeńskiej,
już na talerzu każdą roladkę polałam dresingiem 

Smacznego!

4 komentarze:

  1. ilekroć wchodzę to myślę, że wiem, że nic nie umiem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne zdjęcia :) A smak na pewno obłędny...

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda fantastycznie jak w bardzo drogiej restauracji gdzie można podziwiać i szkoda jeść ;)

    jak się podszkolę to spróbuję zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń