24 mar 2013

RUSTYKALNA PIZZA DOMOWA

Przyznam  się, że  uwielbiam pizze. 
 Ale nie kupuje,  bo jestem taka Zosia  Samosia  co  robi wszystko sama.





Bardzo często  to takie pizze  resztkówki,  jak ja je nazywam, ,bo nie lubię marnować i wyrzucać  jedzenia.

Ciasto drożdżowe

0.5kg maki 
40g drożdży
sol
ok pol szklanki wody

sos do pizzy

przecier pomidorowy 
2 ząbki czosnku
tymianek
cebulka  podsmażona 



Dodatki jakie miałam to

 salami ,pepperoni,czarne oliwki i ser zółty  Gouda
wszystko  wrzucam na ciasto i piekę ok 30min w temp 180st 

Smacznego!

11 komentarzy:

  1. dzięki Asiunia za przepis. Nie ukrywam też lubię pizze ale nie kupuję bo raz się zraziłam ale wczoraj mi naszło i mówię do męża kupmy pizze (nie jadłam ponad 1,5roku) zamówiłam zjadłam kawałek i wyrzuciłam ..... nigdy więcej.

    Masz rację Asiu zrobię sama o!

    OdpowiedzUsuń
  2. oj ja też nie lubię ich kupować :) szkoda pieniędzy bo ta w domu wychodzi i taniej i lepsza :) przyznam, że w pizzerii jak mam zjeść to mam jakieś dziwne wyrzuty sumienia i opory bo znów za ta cenę to w domu upiekłabym więcej :) Asiu pizza przez Ciebie zrobiona wygląda pięknie i na pewno jest przepyszna, nie powinnam wchodzić tutaj tak późno bo aż zgłodniałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)Wyrzuty sumienia to jedno a druga sprawa to nigdy nie wiadomo co nam na ta pizze położą:)W gastronomii rożne "cuda" się dzieją:)hihi a ja jakoś nie mam zaufania:)

      Usuń
  3. ooo pizza :) chyba zrobię :D

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie, jak Olka zrobi to mnie poczęstuje :))))

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię pizzę z dużą ilością składników. patrząc na to zdjęcie, od razu robię się głodna:) świetna:), pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. moje smaki! wygląda niesamowicie apetycznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Asiu a ciasto ci nie nasiaka sosem ? bo moj nawet jak jest gesty to moczy srodek i pozniej taki niedopieczony. jak to zrobic dobrze ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo prosto:) podpiekam najpierw spod bez sosu i dodatków i dopiero taki podpieczony smaruje sosem, układam dodatki i dopiekam:)Pozdrawiam:)

      Usuń