5 mar 2013

WOLOWINA GRILOWANA Z KOLOROWYM PIEPRZEM

Przyznam się  jestem z tych    bardziej  mięsożernych :), nie mam problemu żeby zjeść  golonkę pieczona czy kurczaka z rożna:) jednak  zawsze do obiadu mam zieleninę, to element który występuje    zawsze:)

Dziś     zrobiłam     wołowinę  grillowana w pieprzu kolorowym z sałatą zielona skropiona sosem winegret





Wołowinę  pokroiłam na cienkie plastry tak żeby szybko się grillowała na patelni  grillowej

użyłam wołowiny zrazowej


Na rozgrzanej patelni   grillowałam szybko    mięso z obydwóch stron    zdjęłam   z patelni i   posoliłam gruba sola  morska i   posypałam świeżym pieprzem roztartym w moździerzu
Do tego     szybka sałata  mix salat
czerwona , masłowa, rukola,liście młodej butwiny
 z pomidorami  skropiona winegretem z octem jabłkowym



 Smacznego!

2 komentarze:

  1. Pysznie i kolorowo Aśka. Fajnie to mięsko wyglada

    OdpowiedzUsuń
  2. sałatka wymiata
    na bank ją zrobię . wołowina wygląda pysznie
    chciałabym ją zrobić mmmm spróbuję w tygodniu ;) napiszę czy mi wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń