12 mar 2013

WYROZNIENIE

Spotkało mnie dziś  coś  bardzo miłego ,a mianowicie wyróżnienie od Malgorzaty
dziękuje  bardzo , wiem   teraz ze,  to co robię    może  się podobać i dodaje mi mentalnego   red bulla :)
do realizacji  kolejnych  pomysłów.








a to moje odpowiedzi na pytania:),dzięki którym dowiecie się o mnie ciut więcej:)




1. Wieczór czy ranek?
  Wieczór a najlepiej noc!


2. Zimno czy ciepło?
Ciepło!


3. Fiołki czy frezje?
Orchidea 


4. Ulubiona potrawa polska?
Flaczki


5. Co wolisz oglądać, filmy czy seriale?
dobry film



6. Co byś wybrała, małżeństwo czy związek?
namietnosc


7. Twój uśmiech na twarzy?
wyważony


8. Słuchasz rocka czy disco?
rock 

9. Twoje ulubione danie?
Pierogi z kapusta i grzybami


10. Przesyłam buziaka :*
a ja zyczenia - spełnienia i powodzenia



do dalszej zabawy wyróżniam

   Sylwie S


Proszę by dziewczyny skopiowały  banerek z wyróżnienia
i odpowiedziały na te same pytania co ja:)

3 komentarze:

  1. No pięknie, to już drugie wyróżnienie, o pierwszym już zapomniałam, a teraz mnie dopadłaś:-) Muszę się jakoś zebrać:-)))Dzięki, pa

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj :)
    dziękuję za wyróżnienie :D
    Za chwilkę będę odpowiadać na pytanka :D
    Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Napisz mi Aśka tylko maila do siebie bo podpisałaś się pod moim podaj dalej i teraz paczuszkę Ci wyślę:)musimy wszystko omówić :D
    Pozdrowionka :D

    OdpowiedzUsuń