20 cze 2013

BAKŁAŻAN GRILLOWANY MOCNO NADZIANY:)

Pewnie  każdy ma swój sprawdzony i ulubiony sposób w jaki przyrządza bakłażana.
Ja uwielbiam grillowanego w rożnej postaci i z rożnymi dodatkami.
  wstawiałam wersje z szynka TU
 Często jest tak że,  wykorzystuje to co aktualnie mam w lodówce   i tak   też  zrobiłam tym razem -
roladki na jeden kęs:)nadziane szpinakiem ,pieczarkami i pomidorem smaczna lekka kolacyjka:) tym razem po wegetariańsku:)


Bakłażan  to takie warzywo ,które musimy
 przygotować 
 do grillowania i pozbyć się  goryczki ,którą bakłażan w sobie ma.
W tym celu  pokrojone plastry bakłażana musimy posolić   z obu stron i zostawić   na ok 30min cała  gorycz wyjdzie.
Nastepnie  płuczemy w zimnej wodzie, spłukując dokładnie sok który,  się wydobył z miąższu. 
Tak przygotowany bakłażan grillowałam na patelni grillowej, tłuszcz jest zbędny ,  bakłażan   chłonie go jak gąbka.
Szpinak  doprawiłam czosnkiem 
Pieczarki obsmażyłam u cebulka -zmieliłam na pastę i doprawiłam chilli
Plastry pomidora  tez grillowałam .
Pozawijałam roladki- na plaster bakłażana    po kolei wyłożyłam szpinak ,pastę pieczarkowa,pomidor grillowany i zawinęłam. 

Smacznego!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz