6 cze 2013

GULASZ Z SERC WIEPRZOWYCH I NOMINACJA do LIBSTER BLOG

Kolejna propozycja
   Co niektórzy powiedzą że,  podroby  nie są jadalne
 że, takie coś nadaje się tylko dla psiaków:)
bez przesady ,często
   jest tak że,
 nie spróbujemy i stwierdzamy: "nie lubię" a  inni się tym zajadają  i uważają za rarytas:) 
ozorki,ogonki,kołduny  itd.
Ja  uwielbiam  dlatego zrobiłam gulasz  z serc wieprzowych z marchewka

Użyłam 
1 kg serc wieprzowych
3 duże  marchewki 
1 cebule
sol 
pieprz 
  
Serca wymyłam w zimnej wodzie ,usunęłam tłuszcz, pokroiłam w kostkę i obsmażyłam na oleju,dodałam cebulkę skrojona i marchewkę, podlałam woda i dusiłam pod przykrywka.Przyprawiłam sola i pieprzem.
Smak gulaszu wyszedł słodki i delikatny od marchewki .
Świetnie pasowałby do tego groszek można by dorzucić, jednak akurat nie miałam.

Do gulaszu starłam sobie 2 marchewki świeże ,które skropiłam sosem balsamicznym -malinowym 
i mala łyżkę ziemniaków.
Nie chce wpasc  w obsesje liczenia kalorki:)hihi 
ale tak mniej więcej  staram sie by obiad  miał ok 300kcal
Kolejny raz spotkała  mnie miła  niespodzianka,dostałam   nominacje od Arcy Joko 
do  LIBSTER BLOG 
Akcja LIBSTER BLOG to:
Wyróżnienie otrzymywane od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Osoba  wytypowana odpowiada na 11 pytań, a następnie nominuje 11 osób i zadaje im 11 nowych pytań. 
Kogo się nominuje? 
Najlepiej osoby, które dopiero rozpoczynają przygodę z blogowaniem i przydałaby im się promocja.
Kogo nie nominujemy?
Osoby od której otrzymaliśmy wyróżnienie.
Odpowiadam wiec na pytania :)


1. Czemu zaczęłaś blogować?
:)namówiła mnie koleżanka tez blogerka:)
 2. Co pierwsze rzuca Ci się w oczy u mężczyzny?
Dłonie! Odpychają   mnie brudne,nie zadbane dłonie ,masakra jak facet ma nie przycięte paznokcie:(
 3.Czego nie może zabraknąć w Twojej szafie?
cieplutkich milusich skarpetek ,do spania bo marzną mi stopy:)
4.Kawa czy herbata?
Rano kawa wieczorem herbata:)
5.Zdradź nam jakieś marzenie.
Mieszkać   w domu na plaży:)
6.Co Cię inspiruje?
Momenty, emocje,miłość,
7.Jakie cechy w ludziach cenisz najbardziej?
Uczciwość ,lojalność,pracowitość,
8.Ulubiony kolor na ustach?
Pastelowy róż i Nude
9.Książka, do której wraca się nie raz?
Wiersze Agnieszki Osieckiej
10.Masz jakieś zwierzątko? Jakie?
Miałam  Amstafa suczkę Andre
11.Wymarzona podróż , gdzie? 
 Wszędzie  gdzie  nie trzeba lecieć samolotem:)
taki tchórz  ze mnie,trochę:)uwielbiam jechać samochodem:)w długie trasy:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz