2 cze 2013

KNEDLE ZE SLIWKAMI I BRAZOWYM CUKREM

Długo  nic   nie wstawiałam,trochę spóźniony post bo,
 z okazji Dnia Dziecka:)
 przygotowałam i zjadłam coś  czego nie powinnam  na mojej diecie:) 
jednym słowem zaszalałam hihi
Pyszne knedle ze śliwkami polane masłem i posypane  brązowym cukrem:)



ciasto   zrobiłam tak jak  kluski śląskie tu
do którego dodałam 1/4 całości ugotowanej kaszki mannej takiej twardszej ,nie powiem  dokładnie ile sypnęłam tej kaszki  do wody:)bo robiłam na oko:)  
ziemniaki przeciśnięte przez praskę, z jajkiem ,mąka i przestudzona kaszka manna  zagniotłam. 
W razie potrzeby można dodać  więcej mąki 


Użyłam  śliwek suszonych,można oczywiscie   zrobić  ze świeżymi:)
  knedle  polałam masłem i posypałam cukrem brązowym,dla tych  co mogą  sobie pozwolić na większe szaleństwo  opcja z śmietaną:)koniecznie  taka wysokoprocentowa:)

 Smacznego!

1 komentarz: