10 cze 2013

KOLEJNA NOMINACJA DO LIEBSTER BLOG I SAŁATA Z FASZEROWANYMI PIECZARKAMI

Dziękuję   bardzo za  nominacje karolkya z blogu 

http://6smak.blogspot.de/2013/06/liebster-blog.html




  kolejna w tym 

miesiącu,jestem w szoku:),milo mi ze moja praca 

  się podoba.

Dziś  miałam  jeden z takich dni gdzie, 

trzeba było  pozałatwiać  sprawy   urzędowe,wiec

  trochę pobiegałam dziś  po schodach urzędów.

  Od drzwi do drzwi:),zawsze to jakiś ruch:),

a tak poważnie dziś wyjątkowo późny obiad 

 przez to  bieganie:( 

Kolejna  wariacja na temat sałaty  





Żeby nie było... dziś tez , nie długo  jadę na rower:) 



Mix salat
pieczarki faszerowane mięsem
(użyłam karkówki zmieliłam doprawiłam czosnkiem, cebulka zrumieniona ,i czerwona papryka,pieprzem sola.)
sos -jogurt z koperkiem i czosnkiem
kilka ogórków  -korniszony w plasterkach
papryka czerwona
pól ziemniaka ugotowanego  



Smacznego!

Odpowiadam na pytania:

1. Jakie są twoje kulinarne inspiracje?
  Inspiruje mnie  chwila ,moment , uczucia -najbardziej miłość taka ze mnie  niepoprawna romantyczka:)
2. Czego nie tolerujesz w kuchni?
    Zwierząt chodzących po blatach-(koty, muchy,mrówki:),ogólnego nieładu-lubię mięć pookładane   w szufladach itd,nie toleruje tez brudnych blatów,i podłogi -musza  być  wręcz sterylne:),nie toleruje  kostek rosołowych, sosów z paczki itp:)
3. Bez jakiego dania nie wytrzymasz miesiąca?
    bez rosołu:)dobrego  prawdziwego   ugotowanego na wiejskiej kurze ,warzywach :)
4. Jaka przyprawa dominuje w twojej kuchni? pieprz,czosnek
5. Słodko czy wytrawnie?
    wytrawnie :)
6. Jeśli Twoja kuchnia byłaby krajem, to jakim?
     Styl-Skandynawko-rustykalny,a  menu dominuje kuchnia Polska,trochę wpływów włoskich,chińskich,i bałkańskich:)
     7. Wymarzony urlop... Ty gotujesz czy odpoczywasz?
      Nie lubię jak ktoś gotuje,tylko  dla tego ze, lubię mięć wszystko pod kontrola i zrobić sama:)
8. Jaka pora roku najbardziej Cię inspiruje do kuchennych eksperymentów?
      Lato
9. Kto/co sprawił, że gotujesz?
    Babcia   z nią   i jej kuchnia kojarzy mi się dzieciństwo:),często     u niej  byłam i   pomagałam w kuchni obserwowałam, co robi  i tak mnie to   złapało:)Mieszanie w garach:) jak mówi moja mama:)  No ale ,nie bez znaczenia    sercem domu nazywa się kuchnie:),tam przewijają się emocje ,uczucia ,ludzie,życie rodzinne:)
wspólne posiłki wzmacniają więzy  rodzinne a jak dodatkowo  wspólnie się  je przygotowuje    to jest   cudne:).
10. Co jest najważniejsze w gotowaniu?
    Wyczucie , intuicja,trochę fantazji,poczucia smaku,odwagi pasji  i  serce .
11. Dla kogo najbardziej uwielbiasz gotować?
dla najbliższych:) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz