7 cze 2013

WAKACYJNE ZAPUSZCZANIE - wspólna akcja :)

WAKACYJNE ZAPUSZCZANIE-WSPÓLNA AKCJA

Zachęcam  dziewczyny do wspólnej akcji,zdecydowałam się dołączyć ze zwykłej babskiej ciekawości, bo do końca  nie wiem jak szybko rosną mi moje własne włosy:),patrząc  z perspektywy czasu to mam wrażenie że, wolniutko:)odkąd  zrezygnowałam z krótkich męskich cięć 

o (taka fryzurkę miałam:)


Po roku  wróciłam do  ciemnych:)


  minęło 5 lat:)i dorobiłam się  końskiego ogonka:)długości ok 42cm:).





Zdjęcie jest z dziś 7 czerwca od jutra zaczynamy odliczać  -akcja trwa  do końca wakacji.

Włosy mam cieniowane ,jednak najdłuższe pasma sięgają ciut za zielony pasek. 

dl.włosów.42cm
od jutra tzn 08.06.
Będę używać:
Siemię lniane,do picia
na włosy żółtko,oliwa,cytryna,jogurt,
do mycia mydło Biały Jelen,płukanka z octu.

Pozdrawiam Aśka:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz