18 lip 2013

I ZNOWU TA RYBA_:)

Uwielbiam ryby ,a odkąd  zaczęłam  przyrządzać ja  na grillu rybka   gości u mnie na talerzu co drugi dzień.
Pyszny soczysty filet Łososia Norweskiego ,z dodatkiem szpinaku i sałatki z pomidora i papryki.



Szybko smacznie i zdrowo,już po tych 2.5 miesiącach    diety mogę powiedzieć ze,widzę same korzyści:),
waga pokazuje 13kg mniej 
mogłam zaszaleć na zakupach i kupić  ciuszki mniejsze o 3 rozmiary:),
mam więcej energii ,
ogólnie czuje się lepiej,zauważyłam ogólną poprawę kondycji skory i włosów:),nie wspomnę o tym że, od czasu diety zaczęły rosnąć w oszałamiającym tępię:)przez ostatni miesiąc  mój koński ogon wydłużył się o 8cm:),
zniknęły typowe bóle i złe samopoczucie w  "moich dniach"
i nawet wtedy nie mam problemu żeby poćwiczyć na atlasie:)
Znacząco podniosła się samoocena i świadomość siebie i potrzeb  własnego organizmu -żyje zdrowo i świadomie:)
Smacznego!

Polecam i zachęcam ,dziewczyny naprawdę warto zrobić coś dla siebie,jeśli teraz  to czytacie i macie taki sam problem jaki miałam ja :)  zachęcam was  naprawdę to działa.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz