29 lip 2013

SZYBKIE CIASTO Z TRUSKAWKAMI

Witajcie kochani 
Przygotowałam  na weekend ciasto , nic specjalnego   bez  żadnej wyszukanej receptury.
Ciasto powstało ze składników  które, akurat  miałam w lodówce.



400g mąki
2 jaja
poł szklanki  cukru pudru
ok 200g twarożku homogenizowanego naturalnego chudego
2 łyżki masła
1 łyżeczka proszku do pieczenia 
2 cukry waniliowe
truskawki mrożone


żółtka utarłam z cukrem i masłem dodałam przesiana mąke, cukier waniliowy,proszek do pieczenia,twaróg i ubite białka, wyrobiłam  ciasto.
Wyłożyłam na blaszkę, w ciasto powtykałam mrożone truskawki  posypałam kruszonką ,piekłam ok 50min w  180st
kruszonkę  robiłam na oko z cukru masła i mąki:)
poperfumowałam  też cukrem waniliowym

Smacznego!

 Po przestudzeniu  można posypać cukrem pudrem lub utrzeć  lukier i  nim polać ciasto:)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz