26 paź 2013

AKTYWNA JESIEŃ :)


Hej  dziewczyny,Witam serdecznie

Pisze ten post by zachęcić Was  do ruchu, w okresie
 jesienno- zimowym.
Pogoda nie nastraja pozytywnie dlatego,przygnębienie i brak  mocy witalnych nie  napawają optymizmem:(,mnie też  dopadł ten stan:(
 Dlatego będę podnosić poziom endorfin ćwiczeniami:)
i realizować dalszy plan  ćwiczeń i diety.
 




Koncentrować się będę   na zwiększeniu kondycji ogólnej.
do czego  gorąco  również Was zachęcam. 

Dołączyła do mnie  już jedna duszyczka:),której dopinguje gorąco! Ona sama będzie wiedzieć że ,o niej mowa:)

Sama musiałam zaopatrzyć się w nowy sprzęt po tym jak  dotychczasowy wyeksploatowałam  do granic możliwości hihi
 Przesyłka dotarła dziś rano:)
 co było miłym zaskoczeniem bo ,długo nie musiałam czekać:) Zabraliśmy  się od razu z Panem fotografem do składania:) tzn
 ja podawałam tylko  śruby,podkładki itp:)

A od jutra ruszamy się kochani:)




6 komentarzy:

  1. Asiu, to tak jak u mnie, tylko nieco inny sprzęt, będziemy sie wspierać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. :) oj jak najbardziej:) wsparcia nigdy dosc:),wszak jesteśmy ludźmi ze slabosciami:)hihi
    zaplanowałam sobie godzinkę popołudniu ok17ej,mam nadzieje ze zachęcimy tez innych :)
    Pozdrawiam serdecznie:) ciesze się bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super Asiu, widze, ze masz bardzo silna wola:-) Ciesze sie ogromnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak sie tylko lepiej poczuje po infekcji to dołączę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)rewelacyjnie!,życzę szybkiego powrotu do zdrowia:)Pozdrawiam

      Usuń
  5. fajna sprawa taki sprzęt ;) życzę powodzenia i wytrwałości w ćwiczeniach ;)

    OdpowiedzUsuń