16 paź 2013

CHLEB ZYTNI NA ZAKWASIE Z ZIARNAMI Z OKAZJI SWIATOWEGO DNIA CHLEBA



Witajcie   kochani

 Z okazji  Światowego Dnia Chleba,
 a obchodzimy go  już   8 raz  z kolei:)
upiekłam
  piękny pachnący bochenek pysznego żytniego  chleba na zakwasie ,z ziarnami słonecznika i siemienia lnianego.




To ten sam chleb który piekłam Tu 
dodałam tylko ziarna.
Jest tak smaczny  że, żadnego innego już nie chce:)

Chleb jest  ciężki ,zbity i bardzo treściwy, jedna pajda takiego chlebka z masłem syci do pełna.
Piekę taki bochenek i wystarcza na cały tydzień  i przy tym   jest  cały czas świeży i smaczny.

smacznego!

12 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie chleby! Twój wyszedł Ci doskonale!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak on cudownie wygląda! Musi być bardzo smaczny! Kusisz aby zrobić sobie samemu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kusze Kamilko kusze:) przekonaj się koniecznie sama, jak cudnie smakuje taki swój chlebek:)

      Usuń
  3. Wyglada pieknie, pachnial z pewnoscia nieziemsko:-) Uwielbiam chleby na zakwasie, innych juz nie jadam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak zapach jest nieporównywalny z niczym innym:)

      Usuń
  4. Miło poczytać i pomarzyć o takim Twoim chlebku. Tu gdzie jestem (w sanatorium) mają kiepskiego dostawcę. Chleb, który podano do śniadania, nie należał do smacznych. Brrrr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och dziękuje za mile słowa:),szkoda ze, w takim miejscu jak sanatorium jakość chleba ma wiele do życzenia:(,jednak mimo tego życzę udanego pobytu.Pozdrawiam

      Usuń
  5. Piękny ten chleb, aż mi slinka cieknie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachwycam się zdjęciami! Piękne;)

    OdpowiedzUsuń