14 paź 2013

CUKINIA FASZEROWANA


Witam  i zapraszam na kolacyjkę:)
 smaczną i kolorową  jak jesień  za oknem.



 To jedno z tych  dan  spontanicznych
 szykowanych z tego co mamy w lodówce.
U mnie cukinia,pomidor,ser z niebieska pleśnią i  kurki.

cukinie wydrążyłam, wydrążony środek posiekałam  i usmażyłam z cebulka i kurkami,posoliłam i popieprzyłam.
Cukinie posoliłam i podpiekłam,wyłożyłam nadzienie i pokrojony w kostkę pomidor ,obłożyłam kawałkami sera i zapiekłam.
Na talerzu  pospałam świeżymi listami mięty pieprzowej

Smacznego!

12 komentarzy:

  1. wygląda mega smacznie! jak dla mnie super pomysł na obiad czy kolację :))
    Pozdrawiam cieplutko,
    Olinka - Smakowy Raj

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje Olinko:)Również serdecznie pozdrawiam

      Usuń
  2. Faszerowane warzywa sa swietnym sposobem na czyszczenie lodowki :) A cukinia to dla mnie smak lata.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak:)można za każdym razem tworzyć inne kompozycje smakowe,a cukinie osobiście bardzo lubię i cieszy mnie ze jest dostępna do jesieni:)Pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Takie dania są najlepsze, spontaniczne :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda świetnie i bardzo smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne zdjęcia! A cukinie przypominają płynące łódki z dobrościami;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda na proste do zrobienia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. I kolorowo niesamowicie. Od samego patrzenia robię się glodna :)

    OdpowiedzUsuń