7 paź 2013

ZDROWA WODA ZDROWIA DODA - RECENZJA DZBANKA DAFI


RECENZJA
 
 Niedawno  miałam  okazje uczestniczyć  w spotkaniu blogerek,na którym otrzymałam dzbanek do filtrowania wody od firmy 
 dafi
 
 
 
Każdy wie jak ważna  jest dla człowieka woda,
a taka zdrowa i czysta jest niezastąpiona.

Pierwszy raz  w moim posiadaniu jest taki dzbanek.
 
 
 
 
Jestem pod wielkim wrażeniem, jak może zmienić się smak wody a, co za tym idzie smak herbaty czy kawy zaparzonej taka woda,o wpływie  na nasze zdrowie nie wspomnę,z wody usunięte są wszelkie  zanieczyszczenia jak np  kamień.
Możemy cieszyć się krystalicznie czysta i zdrowa woda w domu.
Nie zostaje nic innego jak tylko zaopatrzyć się w taki dzbanek z filtrem na pewno nie pożałujecie,
Zachęcam do zapoznaniem się z oferta firmy.

Zdrowa woda zdrowia doda:) 
to takie moje hasło,  które nieodłącznie kojarzy mi się z dzbankiem Dafi:)
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz