17 cze 2014

Młoda kapusta gotowana z bułką tartą smażoną na maśle.


Witajcie :)
Dziś coś bardzo prostego,ale i niesamowicie smacznego:).
W końcu pojawiła się kapusta  młoda,bo już miałam obawy że, coś dziwnego się z nią dzieje że, jej nie ma:(,okazuje się że sezon w Polsce rozpoczął się dużo wcześniej od sezonu w Niemczech.
Gdy więc zobaczyłam na straganie piękne dorodne głowy kapusty bez zastanowienia kupiłam tyle ile mogłam unieśc,no nie bez przesady  tylko skromnie 5główek:)
Uwielbiam młodą kapustę,dlatego póki jest zajadam się nią niemal cały czas w takiej wersji właśnie:)



 Gotuje  kapustę do miekkości w osolonej wodzie i podaje z bułką zrumienioną na maśle.


Polecam Wam na obiad ,kolacje jest sycąca i nisko kaloryczna,a to trochę masła i bułki to szczegół;)powiem Wam że, jadłam tak kapustę podczas diety w zeszłym roku.

Smacznego!

2 komentarze: