10 cze 2014

Sernik waniliowy na czekoladowym spodzie z bitą śmietaną i truskawkami


Witajcie:)
Mam dla Was połączenie bombastyczne!!!
Mój ulubiony sernik waniliowy i ukochane truskawki z bitą śmietaną:)
Sernik jest delikatny,maziowaty rozpływa się w ustach:)
Deser doskonały:)




spód  
50g masła
2 łyżki kakao ciemnego
100g ciastek maślanych
użyłam
 Küstengold Butter Spritzgebäck
100g mąki 
1 jajo

********
masa serowa 
750g twarogu  0,5% 
użyłam
Speise Quark, Magerstufe Bio
3 zółtka
3 białka ubite
1 szklanka cukru (200g)
1 kostka masła miękkiego   
użyłam
Minus L Butter laktosefrei 125g
2łyżki  esencji waniliowej

80g mąki ziemniaczanej

  
Blaszkę wykładam masą czekoladowo-ciasteczkową i chłodze w lodówce ok 30min.
Wylewam masę serową i piekę ok 50 min w 170st
Po przestudzeniu wykładam na wierzch  bitą śmietane i truskawki.


dodatkowo 
200g śmietany 36% 
1 łyżka cukru pudru
200g truskawek



Smacznego!

9 komentarzy: